רכיבה טיפולית

אם אתם מחפשים קורס מדריכי רכיבה טיפולית מחיר הוא לא הקריטריון היחיד

כותב: ליאור דובובסקי
30 אפריל 2023
Rate this post

קורס מדריכי רכיבה טיפולית הוא קורס אשר מכין מטפלים למתן טיפול באמצעות רכיבה על סוסים, טיפול המתאים בדרך כלל לבעלי צרכים מיוחדים והוא יכול לסייע ולהעניק תמיכה גם בלמידה התנהגותית, פיזית, נפשית ורגשית יחד.

בשנים האחרונות תחום הרכיבה הטיפולית הפך להיות מבוקש ופופולארי מאוד ורבים מבינים את היתרונות של הטיפול בשיטה הזו, ורואים את התוצאות של הטיפול בשטח. אם אתם אוהבים את תחום הטיפול ומתחברים לסוסים, תוכלו לשלב את שתי האהבות שלכם בכדי לסייע לאנשים עם צרכים מיוחדים וליצור עבורם טיפול ייחודי, אישי ומקצועי בעזרת סוסים.

אם אתם מחפשים קורס אשר ילמד אתכם כיצד להיות מדריכי רכיבה טיפולית וכיצד לבצע את הטיפול באמצעות הסוסים בצורה הטובה ביותר, מחיר הוא לא הפרמטר הראשון אותו אתם צריכים לבדוק. לפני שאתם בכלל בודקים את המחיר, בדקו מה כולל הקורס, מה הוא מעניק לכם, האם ההכשרה מספיקה בכדי שתוכלו לעסוק בתחום באופן מקצועי ועוד פרטים רבים שיאפשרו לכם להיות בטוחים כי תקבלו את התמורה הטובה ביותר למחיר, והקורס הוא הנכון ביותר עבורכם.

מה כולל הקורס?

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק כאשר אתם מחפשים קורס רכיבה טיפולית הוא מה הקורס כולל. קורס רכיבה טיפולית צריך להיות קורס מקיף מאוד אשר כולל הכשרה לטיפול באמצעות רכיבה על סוסים, תקשורת עם הסוס ועבודה איתו, הבנה של האוכלוסייה איתה עובדים, תרגולים בשטח ועוד. ככל שהקורס יהיה מקיף יותר ויכלול יותר מידע, כך תוכלו להיות בטוחים כי בסיומו תוכלו להתחיל לעבוד בתחום בצורה טובה ובאמת להוביל להשפעה חיובית טובה עם העבודה שלכם.

לכן, בדקו לעומק את התכנית של הקורס, וכדאי אפילו לבצע השוואה בין כמה קורסים שונים בכדי למצוא את הקורסים המציעים לכם את התכנים הטובים ביותר ואת תכנית הלימודים המקיפה ביותר.

מי מעביר את הקורס?

עוד דבר שחשוב לבדוק לפני שבוחרים קורס רכיבה טיפולית הוא הצוות אשר מעביר את הקורס. חשוב מאוד לבחור בקורס אשר מועבר על ידי אנשי מקצוע בתחום ועל ידי אנשים בעלי ניסיון אשר עובדים בעצמם בתור מדריכי רכיבה טיפולית, ועושים זאת כבר זמן רב כך שיש להם מספיק ידע וניסיון על מנת להעביר את הקורס בצורה טובה ולתת לכם מידע פרקטי שישמש אתכם בזמן העבודה.

מחיר הקורס

כאמור, אחד הקריטריונים האחרונים שיש לבדוק, למרות שהוא חשוב, הוא המחיר. מצד אחד אתם לא רוצים לבחור קורס שאולי יהיה זול, אך לא יספק לכם את התמורה המתאימה ולא יהיה מספיק איכותי, ומצד שני – אין צורך לשלם סכומים גבוהים הרבה יותר מכל השאר. לכן יש לבצע השוואת מחירים חכמה בה אתם בוחנים את המחיר ביחס לממוצע בשוק, ומוודאים כי אתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר להשקעה שלכם. למידע נוסף – LD-Training: חוות סוסים בשרון

אודות הכותב

ליאור דובובסקי
ליאור דובובסקי קו מנחה כמאמן – אני תמיד מנסה ליצור בסיס טוב אצל הרוכבים או הסוסים שלי, ברמה התחרותית, אני חושב שבתור התחלה צריך ליצור נקודת התחלה ואז להשתפר ממנה כל פעם אפילו קצת. אני מאמין שרוכב שתמיד יהיה במגמת שיפור, אפילו קטנה, בסופו של דבר יגיעו לרמות הגבוהות ויגשימו את היעדים שלהם. אני תמיד אומר לרוכבים שלי, תכנסו לתחרות, תציבו נקודת התחלה ואז מתחרות לתחרות תנסו לנקות את נקודות העונשין, לצמצם את נקודות המינוס ותנסו ליצור נקודות פלוס איפה שאתם יכולים, כך תיצרו את השיפור ותביאו את היכולת שלכם ושל סוסכם לידי ביטוי!
קרא עוד
wingate-footer השותפים שלנו maccabi-footer

© 2020 כל הזכויות שמורול ל LD TRAINING

תפריט נגישות